Well hellou

Mä istun koulussa koneella ja odotan et tunti alkais.  Mulla on perjantaina  palaveri  opinnäytetyöstä. Vähänkö olis siistiä jos pääsisin senki aloittamaan. Se oli ehkä mun ainoa uutinen. Jos ketään lohduttaa mä varmaan olen lihonukki ihan hulluna. Mulla ei ole inspiraatiota tehdä itselle mitään. Pyöräilen kouluun ja takas. Ehkä ainoa liikunta muotoni. Ostin eilen esteen laurenin puhdistusaineen...se oli ihan hintava mut tosi ihana. Ja noi ei edes kulu niin nopeaa kuin kaupan halpis tuotteet. Eli ei se lopulta niin kallista ole. Mä panostan ihon hoitoon ku muuten itsestäni en jaksa huolta pitää.=(
Koulu hommia olis pilvin pimein mut ku mä en osaa aloittaa töitten tekoa ajoissa, vaan teen kaiken viime tipassa.
Noi Tigin tuotteet on mun pelastus...mä alan saada lapsuuden hiusten paksuuden takas noitten avulla...se on ihan käsittämätöntä. Mä vain olla ylpeä mun ihosta ja hiuksista....mutta kroppa ehkä huutaa.=P

Mä en nyt jaksa enempää rupatella.

Hauskaa syksyä=)