Huomenta,

Jokainen aamu on yhtä vaikeaa nousta sängystä, ja ne ensimmäiset 3h.Kääk mikä väsymys. Tänään herätessäni huomasin olevani jäässä...tai minua oikeastaan vai paleli. Kaiken huippu oli, että nukun untuvapeitolla ja nyt on elokuun alku. Ei kait se talvi vielä ole tulossa.=(

Minä olin viime vkl Qstockissa. Siellä oli tosi hauskaa vaikka lauantaina meinas sataa. Onneksi se loppu iltaan menessä. Minua on purrut monesta kohdasta joku ihme ötökkä kun sen ympäriltä on jalka lievästi turvoksissa/mustelma. En jaksa käydä näyttää sitä terveysasemalla. TOivotaan että se lähtee itsestään vaikka on välillä ollutki kipeä. Tosi ihana muisto festareilta.

Pitäisiköhän juoda päivän voimajuoma=)*kulaus*

Kesä on sellaista aikaa jolloin ehdin lukea muutaman kirjan. Talvella se jää koulukirjoihin. Luen tässä kahta kirjaa yhtä aikaa melkein=) Ne on kivoja.

Saapa nähdä onko ensi vkl edessä Kuusamon reissuja...karhunkierros.Kylläkin se lyhempi. Riippuu mun jaloista ja ilmasta...jos nämä kunnossa niin eiköhän sitä tule lähettyä.

Halusin koko alku kesän lähteä ulkomailla käymään ku työt loppuu mutta se fiilis on kadonnut. Enää mua ei haittais vaikka jäis koko reissu tekemättä. Ku elän toivossa että hiihtolomalla lähen sinne Saksaan Krisua kattomaan.=) (jos mun ei pidä olla tienaamassa sitä viikkoa,niin ku yleensä)

Oma koti kullas. Minä alan jo olla taas valmis palamaan Ouluun. Musta on tullu kauhea maailman matkaaja viime vuosina. Sitten ku sinne kotiin pääsee sieltä pitää kohta olla lähdössä niin se ei tunnu niin minun kodilta. Jos sitä töitten jälkeen makais kaksi päivää ihan vain kotona....en lähe edes kauppaan.saa Olli käydä mulle kaupassa.Heh. Paitsi töiden loppumisen jälkeen on koko vkl täynnä....la ristiäiset,su takas tornioon ja synttäreille. Eli ehkä maanantaina  voin rauhoittua.

Katoin eilen hyvän leffan nimeltä the last kiss...oli tosi hyvä. Minun pieni auto on alkanut temppuilemaan välillä. Saa nähdä miten kauan se vielä jaksaa minua kyydittää. Ei taida olla rahaa oikein korjauttaa sitä.Paitsi kyllä mä siitä sen startin korjautan..sit laitan myyntiin.En mä tarvi mun auto kultaa enää.Meillä on jo toinen auto niin ehkä se riittää kahdelle ihmisellä ja muutenki kuljen pyörällä kouluun.

Harmaata on ulkona...ei kait se auta ku taas painua töitten pariin. Heipähei