Hiphei!

Olikin vissiin jo aika aukaista salainen luukkuni taas.;)
Mulla meni kevät-talvi ihan kivasti...muistaiskohan sitä vielä jotain.öööh...
Nii sehän oli tietty pienoinen pomppaus taas tammikuussa istua oman luokan sekaan...ei mua oikein enää pidetty minään.heh...jotenki oli ulkopuolinen olo. Olihan meillä luokan sauna-iltaki siinä helmikuun tienoilla. Eipä se mun ajatuksia oikein muista muuttanu mitenkää. Ei mulle kukaan ei oikein puhunu ja sillee...mutta onneksi Tiitu tuli Turusta pelastamaan mun loppu illan.Ystävät on sitä varten..eikö niin?=)
Minä sitten jatkoin arkisia rutiineita ja yritin jaksaa. Tein kaiken mitä piti ja vielä vähän enemmän. Tein harjoitustöitä johon muut tytöt eivät ryhtyneet...mä sit niiden poikien kanssa siellä esittelin mun aikaansaannokset. Olihan ne ihan päin sanonko mitä, mutta ope koitti lohduttaa, että ainaki yritit.=)
Se ehkä siitä talvesta..ei silloin tapahtunut mitään suurta ja ihmeellistä.Jännitin kyllä maaliskuun, että saanko töitä. Pääsin sit taas onneksi Outokummulle töihin...Tusuun.=)

Minähän nyt sit asustan tässä hulppean hienossa idyllisessä kerrostalohuoneessa...Kivirannalla. Ehkä toisiksi pahin alue Torniossa...no ei hätää. Onneksi mulla on kämppis. Vaikka kummatki vähän pelätään tuota rappukäytävää...ja kuselle haisevia naapureita=) Täytyy ajatella positiivisesti...onhan tässä sentään parveke,isot tilat/huoneet. Minäki sain oman vaatehuoneen ja ikkunastakin melkein näkee ulos. Joku ei varmaan ole jaksanu pestä niitä ikinä ku mä yritin niin ei oikein auttanu. =P
Olen alkanu rakentelemaan palapelejä täällä töitten jälkeen ja toinen ajanvietto on dvd:n katselu. Niin ja täällä on myös nettiyhteys...
Ouluun menen aina viikonloppuisin.

Minä lähden perjantaina Helsinkii..ja sunnuntaina on vuorossa METALLICAN konsertti=) Saa nähdä mitä sitä Helsingissä saa aikaiseksi.
Sain viime viikolla hommattua liput qstockiin..kiva=) Kävin eilen kampaajalla...piti olla muka huippuluokan kampaaja.No ei se ainakaan saanu mitään uutta aikaan mun hiuksii..se väri ei vissii oikein tarttunu mulle. Niin mulla on nyt sit harmaat hiukset...tervetuloa vanhuus.=)
Peruukki pitäs vissii ostaa...en nimittäin jaksaa pitkään aikaa tehdä näille mitään ku masentaa niin nuo hiukset ku ne on Irlannin jälkeen olleet ihan kauheat värjättävät, vaikka mitä syvähoitoja olen niille tehny. Mulla on muutenki nykyään sellainen hälläväliä asenne. Ei niinku osaa oikein päättää mitään tai välittää mistään. Kait se on välillä ihan hyvä olla näin...jos sitä joku päivä täältä taas nousis.=)
Ranteet jo kipeät tästä kirjoittamisesta niin jätän tämän tähän.Kiitos jos jaksoitte lukea.

Tornio hiljenee.