Hello

Pääsin vihdoin kotiin. No itseasiassa olen mä ollu täällä jo kohta kaksi viikkoa. Mutta en ole ehtiny kirjoittaa. Anteeksi.
Viimeiset ajat Letterkennyssä meni tenttii lukien...no okei kyllä mä kävin vähän juhlimassaki viimeisiä päiviä. Mun lähtö Suomeen tuli vähän yllättäen. viikko ennen lähtöä päätin että lähden Suomeen jo 5pv...piti selvittää kauheasti asioita...niinku että voinko lähteä ja mitä joudun maksaan. No kaikki selvisi nopeasti ja onnistuikin suht helposti. Äiti selvitti saanko lentolippua vaihdettua..no eihän sitä saanu ku oli netin kautta ostettu. Mutta onneksi minulla oli sen verran ylimääräistä että raskin ostaa uudet liput. Sitten alkoi kauhea jännittäminen kotiin paluusta. Oli tosi vaikea keskittyä viimeisiin tentteihin. Mutta kyllä ne meni mielestäni niin hyvin että läpi pääsen. Viimeinen ilta Letterissä oli tosi haikeaa aikaa mutta samalla tosi ihanaa....nukuin tosi huonosti jotain 2-3 tuntia viimeisenä yönä siel. Lähtö kohti Dublinia oli 5.30. Bussi lähti tosi aikaisin...olin lentokentällä jotain klo:9.20. Sain heti tietää että laukkuni on liian painava...piti mennä painavien tavaroiden tiskille ja pulittaa itseni kipeäksi...mutta onneksi ne kuitenki ottivat sen koneeseen. Lennot meni kivasti...onneksi oli tietokone mukana niin katselin sarjoja lentokentillä ku joutu aina ottaa seuraavaa lentoa. Sateiseen Ouluun laskeuduin tiistai iltana 22.45. Laukkunihan ei ollu koneessa...se oli jääny jonnekki matkalle. Sain sen onneksi seuraavana päivänä, kotiin tuotuna. Olin vihdoin kotona....ensimmäisenä yönä en oikein osannut nukkua vielä. Mutta sen jälkeen olenki nukkunu niin pitkiä unia että huhhuh. Oli ihana nähdä Mussu ja heti seuraavana päivänä ku tulin oli itsenäisyyspäivä niin mentiin äitin luo syömään. Näki sit niitäki ja veljeä...ihanaa=)

Päätin että suoritan vielä yhden tentin Suomessa, se oli viime pe..meni tosi heikosti...mutta täytyy toivoa että menis läpi. Olen tässä yrittäny nähdä kaikki kavereita ja käydä kaupungilla...ja olla ihan vain kotona. Kuntoillakki olen ehtiny muutamana päivänä.

Ei tässä ihmeitä...kiitos niille jotka jaksoitte lukea matka kertomuksiani =) Voin sanoa että kyllä kannattaa lähteä vaihtoon jos vain sunkin mahdollista...olen kasvannut monessa suhteessa ja sekä olen avara katseisempi. Muita ajatuksia en saa päähän. Tästä lähin juttuni ovat kotimaasta ja ehkä hiukan kuivempia...
Hauskaa joulua! Palataan ensi vuonna taas asiaan..uusin kujein.=)