Hello everybody

No niin se on eka viikonloppu takana pain. Perjantaina me mentiin naapurin partyihin...siella oli saksasta,ranskasta, itavallasta ainaki porukkaa. Sielta mentiin sit tosi kivaa clubiin jossa oli joku live bandi. Soitti kaikki hyvia klassikoja...siel sit jammailtiin ihan hulluna...Suomessa en ole pitkaan aikaa tanssinu niin paljon. Sen paikan nimi oli voodoo. Join yhden siiderin nimeltaan bulster tai bulters..no  kuitenki...ihan alas meni mut ei se suomalaista voita. Lauantaina olisi ollu yksi retki pohjoseen rannalle...mehan nukuttiin tietty onnemme ohi. No kaytiin sit shoippaileen Pohjois-Irlannin puolella...Derry oli paikan nimi. Siel oli tosi halpoja kauppoja...sain puntia ku se on Iso-Britanniaa. Sielta palattua istuskeltiin ja odoteltiin lahtoa green house bileisiin...joku vaihtari piti bileet vihrean varisessa talossa...siita nimi. Luultiin niiden alkavan yhdekselta..sit ajettiin autolla viereisen talon ohi ja huomattiin et saksalaiset on viela kotona...kaytiin kysyyn et miksi.Ne sano et bileet alkaa vasta 23..ja pukeutuminen valko-mustaan.Ei tuota kylla tiedetty mut mulla oli sattumalta juuri  nuo varit paalla.Hyva niin=)

Bileissa oli tosi paljon vaihtareita ja tuli tutustua niihin. Oltiin siella koko loppu ilta ku pubit menee jo kahdelta kiinni taalla niin ei mikaan ollu auki sitte ku oltiin muka lahdossa. Yokerhotki vissiin jo kolmelta...ei kylla varmaa tietoa. Eilen sit podin pienta krapulaa. Muut lahti autolla kaymaan siella pohjosessa ku Edi lahti kalaan sinne...olis ollu itekki kiva mut olo ei ollu kovin hyva siihen. JOku toinen kerta sit. Syotiin sit illalla Edin kalastamia kaloja. Liikaa ruotoja mun makuun.

Tanaan koulussa sain onniksi nopeasti selvitettya mun kurssit ja paasin eka luennoille. Oli tosi jannaa keskittya kuunteleen englanniksi sita..sit ku pitas olla tosi tarkkana kokoajan ettei tipu karryilta. Pneumatiikan ope laitto heti laskemaan...jee jee. Koti hommia mulla nain eka paivana jo. Mulla on viela puoli kolmelta yksi luento...kansainvalinen markkinointi.

Mun piti ihan ostaa tossut ku talo on vahan kylma. Ne on sopot zepratossut.=) Tama paiva menee varmaan ihan vain kotona opiskelessa.

Hei nyt mulla on muutamia kuvia.

182902.jpg

Tassa asunto jossa asun ulkoa.

182904.jpg

Olohuone=)

182905.jpg

Eteinen.

182906.jpg

Keittio.

Omasta huoneesta olen nakojaan unohtanu ottaa kuvan..heh.=)

No joku paiva sit seki mukaan.

Kuulemisiin taas.Mina jatkan matkaa nyt taas...=)